19 Ağustos 2013 Pazartesi

Anne sütü arttırmak

Sezeryan ile dogum yapıp hastaneden çıktıktan 1 ay sonra sütümün gercek miktarına gelecegi söylenmişti, ki bu vardığımız miktar uykusuz geceler sonucunda cok da olmadı. Uykunun benim süt miktarım üzerinde cok etkisi olduğunu dusunuyorum. Doktorum artık sütümün bu kadar olacağını söyledi, ama ben yılmadım. Neler denedim: çemen aldım aktardan. Bunu öylesine yemek zor, peynir ve cevizle karıştırıp kahvaltilik yaptım. Cok etkisi oldu mu emin değilim. Yulaf yedim. City farm in organik kuru meyveli yulafini, yogurt ve taze meyve parçaları ile karıştırıyorum, uzerine pudra şekeri de dokuyorum bazen.bugun damla cikolatali denedim. Karamalz malt içeceğinden bir hayli ictim, etkisinden emin olamadım hala. Mamma's milk diye eczanelerde satılan bitkisel bir damla var, bunun da etkisinden emin değilim. Solgar' in brewer's yeast adında bira mayası hapı var, etkisinden emin değilim. Rekolac diye bitkisel özlü bir hap var, su anda bunu kullanıyorum, sanırım etkili. Bunların hiçbirini doktorum önermedi, ben buldum, onun da fikrini aldım tabii. Yulafli, keten tohumlu ve bira mayalı kurabiye yaptık gorumcem ile, bu da etkili olabilir. Kadın dogum doktorum milupa lactamil adlı toz içeceği önermişti, toz seklinde ve hazırlanınca sut olan bir icecek, sütünüzü degil ama sütünüzün kalitesini arttırıyor. Herkesin sütü farklı etkenlele azalır veya artar diye dusunuyorum. Bu yüzden kendi yolunuzu çizmeniz gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder