10 Ağustos 2013 Cumartesi

Biryere gitmek

Bir yerden başka bir yere gitmek her zaman olaylı oluyor. Once zaman bulup goturulecekleri hazır etmek gerekiyor, öncelikle yolda gerekenler çantası lazim,bunun icinde sıcak su olan termos -babyjem in yarım litrelik sıvı alan modeli- mama kutusu, biberonlar, ağız silme bezleri,omuz örtüleri,ıslak mendil, alt açma bezi ve bez, yedek emzikler oluyor. Bayramda yardımcımız izinli olduğu için benim ailemin yanına geldik, adada yaşiyorlar, eşyaları kapıya kadar araba ile taşınamadık, adada araba yasak. Eşim beni, bebekleri ve eşyaları iskeleye bırakıp arabayı parkre edip sonra da eşyaları vapura taşıdı. Park yatak başlı başına bir ağırlık, 10-12 kg civarı.Kraft in büyük model nir park yatağını kullanıyoruz, sonra ikizlerin uzerine yattığı reflü yastıkları- bunlar cok hafif ama boyutları sebebi ile yer tutuyorlar. Sonra bir çantada kaldığımız sure boyunca giyecekleri kıyafetler, ağız bezleri ve önlükler, havluları ve mermerşahiler. Tüm bu malzemeleri kendi diktiğim pamuklu çantalara ve English Home mağazalarından aldığım beyaz pamuklu bez çantalara yerleştiriyorum. Sonra bir yerde şişme emzirme yastığım, bebeklerin ilaçları, sampuanlari, Ates ölçme aleti. Bu kadar eşya varken sut sagma makinamı yük etmeyeyim dedim,murphy gene is basına gecti, ve emzirmesinin zamanlarda dolan ve akması gereken göğüsler bende şişiyor ve akamiyor, ağrı yapıyor, bu durumlarda makina ise yariyordu. Eczanede tesadüfen nuk un Manuel ve bisiklet kornasina benzeyen pompasına rastladım, 9tl. Aldım, hemen kaynatip sterlize ettim, ama göğüs öyle bir tıkanmış ki, ne o çözdü, ne sıcak duş ne de ikizleri emzirmek. Bu arada musluk suyu ile degil içme suyu ile kaynatiyorum, çünkü musluk suyu beyaz tozlu bir tabaka bırakıyor kaynattiklarinizin yüzeyinde. Eşyalarımızı buyuk sırt çantalarına koydum, çünkü bir de valizi çekmek mümkün degil.4 günlüğüne gelmiştik, ama bu kadar eşya tasimisken biraz daha kalacağız, cocuklar ada havası alsınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder